سهام عدالت کارگران فصلی
مژده ------------ مژده2000 کارگر خویی سهام عدالت دریافت می کنند
کلیه کارگرانی که از طریق دفتر ارتباطات مردمی دکتر صدر(نماینده مردم خوی و چایپاره) اقدام به ثبت نام برای دریافت سهام عدالت کرده اند، می توانند سهام خود را از باشگاه کارگران دریافت کنند.
رئیس دفتر ارتباطات مردمی دکتر صدر با اعلام این خبر افزود: ثبت نام از کارگران فصلی جند سال قبل انجام شده بود.
ذوالفقاری در مورد چگونگی ثبت نام اظهار داشت: چند سال قبل از طرف مسوولان ثبت نام سهام عدالت اعلام کردند که کارگران فصلی و ساختمانی می توانند با مراجعه به کافی نت ها و پرداخت 9 هزار و 500 تومان اقدام به ثبت نام بکنند.
وی با اعلام اینکه دکتر صدر از ملزم کردن کارگران به پرداخت هزینه انتقاد نمود، اضافه کرد: نماینده مردم خوی و چایپاره با انتقاد از ملزم کردن کارگران به پرداخت هزینه ، علیرغم مخالفت برخی مسوولان شهرستانی آن زمان، با هماهنگی مسوولان کشوری ، دفتر ارتباطات مردمی خود را ملزم نمود تا بدون دریافت هزینه و با استفاده از امکانات دفتر مردمی خودش، اقدام به ثبت نام کارگران بکنند.
ذوالفقاری با اشاره به اینکه بیش از 2000 کارگر از طریق دفتر نماینده ثبت نام کردند، افزود: همه کارگران ثبت نام کرده از طریق دفتر آقای دکتر صدر، می توانند با مراجعه به باشگاه کارگران، سهام عدالت خود را دریافت نمایند.
(17).jpg)
خسرو کرمانشاهی هستم با 15 سال سابقه قلم زنی و با نام مستعار یاردانقلی، در این وبلاگ ناگفتنی ها را بازگو می کنم و اخباری را که در هیچ کدام از نشریات و خبرگزاری ها و سایت ها و وبلاگ ها درج نمی شوند، برای اطلاع شما درج می نمایم.