یکی دیگر از مصوبات سفروزیر راه و شهرسازی به اجرا درآمد

کارخانه آسفالت ایواوغلی بعد از 20 سال دوباره فعال شد

اولین محصول این کارخانه در آسفالت جاده خوی- فیرورق مورد استفاده قرار می گیرد



با واگذاری کارخانه آسفالت سازی ایواوغلی به شهرداری این شهر که ظهر دیروز با حضور نماینده مردم خوی و چایپاره، فرماندار خوی و جمعی از روسای ادارات این شهرستان و همچنین بخشدار و شهردار و اعضای شورای شهر ایواوغلی انجام شد، این کارخانه بعد از 20 سال فعالیت خود را از سر گرفت.

شهردار ایواوغلی اعلام کرد: این کارخانه روزانه 80 تن آسفالت تولید خواهد کرد و برای بازسازی آن مبلغ 600 میلیون ریال هزینه شده است و برای افزایش تولید آن مبلغ 3 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز می باشد.

شهردار ایواوغلی با تقدیر و تشکر از طرح واگذاری این کارخانه به شهرداری ایواوغلی و پیگیری های مستمر بعدی از نماینده مردم خوی و چایپاره تقدیر نمود و افزود: واگذاری این کارخانه با تلاش های مجدانه نماینده محترم مردم خوی و چایپاره انجام شد و فرماندار شهرستان و همچنین روسای ادارات راه و شهرسازی، تجارت و معدن و شورای شهر و بخشدار ایواوغلی نیز در انجام این کار تلاش نمودند که همین جا از طرف مردم ایواوغلی از همه آنها تشکر می کنم.

وی تاکید نمود: انشاا... اولین محصول این کارخانه در آسفالت جاده خوی- فیرورق مورد استفاده قرار خواهد گرفت

لازم به ذکر است که کارخانه آسفالت ایواوغلی در نزدیکی سه راهی ایواوغلی حدود 20 سال قبل توسط اداره راه و شهرسازی احداث شده ولی عملا متروکه مانده بود. تا اینکه در یازدهم خرداد 1391 وزیر راه و شهرسازی به دعوت نماینده مردم خوی و چایپاره برای بازدید از پروژه های شهرستان خوی، به این شهرستان سفر کرد و دکتر صدر در این سفر از مهندس نیکزاد درخواست نمود تا کارخانه فوق برای بازسازی و استفاده به شهرداری ایواوغلی واگذار گردد، وزیر راه با این درخواست موافقت نمود و کارهای قانونی آن در طی یک سال گذشته انجام شد و بازسازی گردید و سرانجام ظهر دیروز ضمن آغاز به کار واگذاری نیز به طور رسمی انجام شد.

کفتنی است شهرداری ایواغلی در انجام پروژه های آسفالت ریزی خیابانها، کوچه ها و معابر ایواوغلی از آسفالت تولید شده در این کارخانه استفاده خواهد کرد.